Garantinio aptarnavimo registracija



Mums rūpi, kad mūsų klientai visuomet liktų patenkinti, todėl apgailestaujame, jei teko susidurti su nekokybiška preke ar jos gedimu.

Norėdami užtikrinti sklandų ir greitą garantinį aptarnavimą, prašome susipažinti su svarbiausiomis garantinio aptarnavimo sąlygomis ir užpildyti žemiau esančią formą, kurią gave mūsų techninio skyriaus darbuotojai ne vėliau kaip per 48 val. su Jumis susisieks.

Garantinio aptarnavimo sąlygas skaitykite čia.

Jei 48val. Jums vis tik yra per ilgas laiko tarpas, prekę kartu su jos įsigijimo dokumetais bei garantiniu lapu prašome pristatyti patiems adresu Taikos pr. 66a, Klaipėda, darbo dienomis 9:00-18:00 valandomis.


1. Užpildykite garantinio registraciją

Prekės pavadinimas: *


Prekės gamintojas: *


Prekės modelis: *


Serijos numeris: *


Pirkimo data: *


Pirkėjo vardas, pavardė: *



Telefonas: *


Adresas: *


El.paštas: *


Gedimo aprašymas: *




2. Įkelkite reikalingus failus

Įkelkite užfiksuotus gedimus, defektus. Failų formatai: paveikslėliai, video medžiaga, PDF, word, excel.


3. Patvirtinkite, kad esate žmogus!



Žinutė sėkmingai išsiųsta!


Dėl platesnės informacijos prašome kreiptis į Techninio aptarnavimo skyrių.

Telefonu +370 46 246687 arba elektroniniu paštu servisas@vs-sport.lt.