Dažnai užduodami klausimai ir atsakymai į juos.
1. Apie prekes
2. Apie užsakymą
3. Apie pristatymą
4. Apie apmokėjimą
5. Apie techninį aptarnavimą
Ar Jūsų prekės yra originalios?
Taip, visos mūsų parduodamos prekės yra originalios ir kokybiškos. Dirbame tik su patikimais ir žinomais pasaulyje gamintojais, kurie gali patvirtinti prekių kokybę bei prisiimti už jas atsakomybę.
Kodėl Jūsų prekės pigesnės nei kitur?
Perkame ir parduodame prekes be tarpininkų, dideliais kiekiais vežame iš Europos ir Azijos šalyse įsiskūrusių gamyklų, todėl savo klientams galime pasiūlyti išskirtines kainas.
Be to, koncentruojamės į internetinę prekybą, tad mums nereikia išlaikyti didelių prekybinių plotų skirtinguose Lietuvos miestuose.
Ką daryti jei gavau brokuotą prekę?
Parsisiųskite iš čia grąžinimo formą ir užpildykite ją. Atsiųskite mums el. paštu info@vs-sport.lt. Būtume labai dėkingi, jei detaliai aprašytumėte prekės trūkumus ir/arba pridėtumėte juos įrodančias nuotraukas. Taip mums bus lengviau išsiaiškinti, kas atsitiko ir kuo greičiau pakeisti Jūsų prekę.
Kokios yra grantinio salygos?
Kur galiu susipažinti su prekių garantijos laikotarpiu?
Su prekės garantiniu laikotarpiu galite susipažinti, paspaudę prekės apžiūros langelyje skiltį - "CHARAKTERISTIKOS"
Ar galiu atšaukti savo užsakymą?
Taip. Užsakymą galite atšaukti el. paštu info@vs-sport.lt. Nepamirškite nurodyti savo užsakymo numerio.
Kada bus pristatytas mano užsakymas?
Visas siūlomas prekes turime sandėlyje Klaipėdoje. Tai reiškia, kad galime pristatyti jas į bet kurį Lietuvos miestą jau sekančią darbo dieną, jei gausime apmokėjimą iki 12 val. Tokios prekės yra pažymėtos „greito pristatymo“ ikonėle ir mes įsipareigojame jas atvežti per 48 val. nuo pirkimo.
Sekite mus